понедельник, 25 июня 2012 г.

ԱՆՎՃԱՐ ԽՈՐՀՈՒՐԴ ՀԵՌՈՒՍՏԱԸՆԿԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻՆ

Հարգարժան հեռուստաընկերություններ,եթե Ձեզ քննադատում են,աշխատեք տարբերել առողջ քննադատական վերլուծությունը լատիներեն տառերով հայերեն բառերով անկապ ու հիմար մտքերից;Եթե Ձեզ քննադատում են, շատ հնարավոր է դա անում են Ձեզ հարգելով և զգուշացնելով` որ բարեկամի քննադատությունը դա հակառակորդի չարակամ քոմենթ չէ;Իմ քննադատությունը բխում է Ձեր շահերից,որովհետև, եթե ես գրում եմ հոդված երևույթի մասին, ապա ունեմ նաև այդ երևույթի հանգուցալուծումը Ձեր օգտին դարձնելու քայլերի հաջորդականությունը; Եթե ես իմ հոդվածները այս պահին փակել եմ հասարակության համար, արել եմ միայն Ձեր հակառակորդներին չուրախացնելու համար,որովհետև անկեղծ հարգւմ եմ ձեզ; Սա բխում է Ձեր շահերից; Նման վերլուծություններ կարող են անել հակառակորդ հեռուստաընկերությունները, որոնք ամեն ինչ կանեն Ձեզ խանգարելու համար, իսկ իմ խորհուրդներին հետևելով դուք միայն արժանի հակահարված կտաք նրանց;Ի միջի այլոց, եթե քննադատվում է Ձեր ներկայացրած մի պրոդուկտը, չի նշանակում ,որ մյուսները վատն են; Դուք ունեք իդեալական այլ ծրագրեր, որոնք ինձ համար այսօր ամենալավ ծրագրերն են Հայաստանում; Ես ցանկանում եմ,որ իմ քննադատած պրոդուկտը ևս դառնա իդեալական ու համոզված եմ,որ դուք ևս ամեն ինչ կանեք այդ ուղղությամբ

Комментариев нет:

Отправить комментарий